- m0n Hist0iRe eSt mA vIe -

By: gerimis salji

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Friday, 7-Apr-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
dinner with jejaka jejaki 'ensem' - bodek tahap maximum

 
pada satu malam yang x brape nak sunyi... aku bersame duer jejake ensem (bodek baik punyer).. telah mendinerkan diri di sebuah restoren kecik yang diberi name PASHA (tiade kene mengene ngan fasha sanda tau... héng heng hëng )





oleh kerane jejake² ensem (bodek skali lagik)... yang nak blanje aku makan, aku dengan poyonyee ikot jek ape yang dorang order.. telan jek laaa... aku tau selere dorang nie besar.. makan mesti besh punyer ...
setelah mengoder makanan, datang sebakol potongan² baget... x sentoh langsung aku ngan potongan² baget tu... bukan pebret tu.. héhé.. muak dah ngan baget nie (cam la ari² aku makan baget nie.. héhé)






makkkk aiiiikkkk!!! banyaknyeeeeeeeeeeee..... sebelom nie memang aku x penah makan mende alah nie.. slalu aku kalo malas nak masak aku telan kebab kat sini...
EL SARAP - tu la name mende alah nie... sedap seiiii... yum²... skali makan pasnie x leh tido.. leh senak perot nie haa.. kuikuikui






inilah hasil daripade duer perot ala² tong drum.... duer jibik pinggan jejake² ensem (bodek lagik... mane tau nak blanje lagik ) ....licin selicin licinnyeeeeee... dasat²
akunyeee pinggan tidak dapat disiarkan sebab tergolong dalam pinggan² yang x 'sempurne'






satu air teh pudina... satu lagik kopi ape ntah name.. lupe lak
cam biase la kan... x sah kalo pas makan dok lepak² minum teh n kopi... orang lelaki memang kene minum kopi ek pas makan?
...aku sorang jek x minum coz x minum aku kopi dorang nie... pait yang amat... eeeiiii... tapi dorang kate sedap yang amat... sedap kot!!! entah laaa... saiz kecik tapi mahal... kalo aku x puas nak minum...







inilah muke jejake² ensem (asek bodek jek aku nie ) hahahaha
jangan men² ngan aku... padan muke korang... aku up muke korang kat sini...
abis la korang pasnie... kene 'santau' ngan orang soh mintak blanje... hahahaha
neway.... merci beaucoup mes amis... mekasih banyak² buat mr. shahril n mr. juraidi... len kali leh blanje aku lagik



sekian sahaje cite katon aku tok kali ini.... len kali kite cite katon len plak





ralat : gamba peng'up' tidak dapat disiarkan atas sebab² tertentu...






Wednesday, 5-Apr-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
sALon dE L'AuTo gEnèvE v1.5

 



_________________


malam nie penentu the gunners kat champions league... bile tengok jek kete² ferrari nie lagik la aku teringat kat juventus... adeiiiii... malam semalam pon sedey sangat², satu²nye wakil dari liga peranchis jatuh tersungkur di tangan ac milan

malam nie mesti ati debo² nie... sekarang nie pon dah rase dah debaran tu.... debo cam ade orang nak masuk minang
adeiiiiii








Tuesday, 4-Apr-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
cErItA 1114 mUsIM - v0.1

 



Quote:
Rindu itu adalah
Anugerah dari Allah
Insan yang berhati nurani
Punyai rasa rindu
Rindu pada kedamaian
Rindu pada ketenangan
Rindukan kesejahteraan
Dan juga kebahagiaan
Orang-orang yang bertaqwa
Rindu akan kebenaran
Kejujuran dan keikhlasan
Keredhaan Tuhannya
Orang mukmin merindukan
Anak-anak yang soleh
Isteri-isteri solehah
Keluarga bahagia
Para pencinta kebenaran
Rindukan suasana
Masyarakat yang terjalin
Aman dan sejahtera
Merindukan tertegaknya
Kalimah Allah di muka bumi
Dan dalam merindukannya
Keampunan Tuhannya
Dan seluruh umat itu
Merindukan cahaya
Yang menyinari kehidupan
Rindu pada Tuhan


RINDU - HIJJAZ








Saturday, 1-Apr-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
LaYAn jIwA IV

 



    setelah beberapa lama tidak membazir duit, akhirnya tiga hari lepas, aku telah mengeluarkan sekeping kad berwarna biru untuk sekeping cd artis peranchis ini.... niat dihati memang sudah lama ingin memilikinya namun dengan kesibukan kerja-kerja 'sekolah' yang harus disiapkan, aku terpaksa menunggu masa yang sesuai untuk membazirkan wang sakuku... hilang seminggu duit belanja makan



    ++ lawak plak gune ayat baku... cam poyo lak



Quote:
Est-ce que j'en ai les larmes aux yeux
Que nos mains ne tiennent plus ensemble
Moi aussi je tremble un peu
Est-ce que je ne vais plus attendre

Est-ce qu'on va reprendre la route,
Est-ce que nous sommes proches de la nuit
Est-ce que ce monde a le vertige
Est-ce qu'on sera un jour puni

Est-ce que je rampe comme un enfant
Est-ce que je n'ai plus de chemise
C'est le Bon Dieu camarade
C'est le Bon Dieu qui nous brise

Est-ce que rien ne peut s'oublier
Puisqu'il faut qu'il y ait une justice
Je suis né dans cette caravane
Et nous partons allez viens
Allez viens

Tu lu tu, tu lu tu...

Et parce que ma peau est la seule que j'ai
Que bientôt mes os seront dans le vent
Je suis né dans cette caravane
Et nous partons allez viens
Allez viens

Tu lu tu, tu lu tu...
Allez viens
Tu lu tu, tu lu tu...




    lagu diatas tidak ada kena mengena dengan kehidupan hidup matiku...









Friday, 31-Mar-2006 11:43 Email | Share | | Bookmark
pAysAGes pHotOs VI

pay d'aix


view sebelah kanan hostel aku dok melepak.................................................................................
sebelah kiri, duerbelah depan, empatbelah belakang, enambelah atas bawah lagik besh dari nie

mes cours sont fini, la semaine prochain je fais le stage de trois mois











[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net